Главная Новости «Самұрық-Қазынаның» жедел желісі өтінішті үш тілде 24/7 режимінде қабылдайды
06 қаңтар 2025, 11:29 308

«Самұрық-Қазынаның» жедел желісі өтінішті үш тілде 24/7 режимінде қабылдайды

«Самұрық-Қазынаның» жедел желісі өтінішті үш тілде 24/7 режимінде қабылдайды

Қорға келіп түскен барлық өтініштер қаралады. 2024 жылы барлығы 555 өтініш, яғни күніне шамамен екі өтініштен түскен.

Әрбір үшінші өтініш немесе шағым, яғни олардың жалпы санының 29,2%-ы расталды. Жедел желіге «Самұрық-Қазына» АҚ-ның Әдеп кодексін бұзу туралы, соның ішінде алаяқтық, жемқорлық, кемсітушілік, әдепсіздік туралы хабарламалар қабылданады. Өтініштер қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде келесі байланыс арналары арқылы жіберіледі:

  • 8 800 080 4747 телефон нөмірі арқылы (қоңырау тегін);
  • mail@sk-hotline.kz электрондық поштасы арқылы;
  • www.sk-hotline.kz интернет-порталы арқылы;
  • +7 771 191 8816 WhatsApp мессенджері арқылы.

Өтініштердің құпиясын сақтау мақсатында олар тәуелсіз сыртқы оператор арқылы қабылданып, өңделеді және аталған оператор жіберілген ақпаратты күн сайын Қордың комплаенс қызметіне жеткізеді.

«Самұрық-Қазына» заң бұзушылықтарды дер кезінде жою және қажетті шараларды қабылдау үшін құқық қорғау органдарымен белсенді түрде жұмыс істейді.

Еще больше новостей на нашем telegram-канале , подписывайся и будь в курсе!
АРХИВ ЖУРНАЛОВ SKNEWS

Смотрите также

Мы в социальных сетях:
Поддержка читателей:
+7 (7172) 99 97 86
Наш адрес:
г.Астана, ул. Е10,
дом № 17/10, АЗ «Зеленый квартал», блок «Т4» 12 этаж
E-mail: